مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ


به کار گیری 
از تصاویر درست! استعمال از تصاویر درست و دارای ارتباط می تواند برای شما فراوان موءثر باشد و در عین حال به کار گیری از تصاویر نامناسب و در جای اشتباه می تواند نابود کننده ی وب سایت شما باشد! همچنین تعداد عکس ها نیز بسیار کلیدی هست که هر برگه با دقت به پباده سازی و محتوایی که دارد باید تعداد تصاویر صحت در آن به کارگیری شود . 

طراحی سایت

ناوبری 
و هدایت وب سایت شما باید دارنده ناوبری نیکی باشد . منظور از ناوبری، سوق دهی کاربران به بخش های مختلف می‌باشد . یوزرها با ورود به تارنما شما و استعمال از مقاله ورقه ی ورودی، بایستی به بخش های دیگر تارنما هدایت شوند . بخش هایی که می تواند برای آن ها اثرگذار باشد و همچنین بخش هایی که برای شما اصلی هستند . به کارگیری از دکمه های راهنما و لینک های سوق دهی کننده به بخش های دیگر و همینطور به کارگیری از منوهای بخش های مختف می توانند مبادرت قابل قبولی برای این کار باشند . 

تصور نمائید که پباده سازی تارنما شما فوق العاده باشد و ایجاد محتوا و سئو را هم به شایسته ترین شکل انجام داده باشید . 
درصورتی که یوزرها را در سایتتان نگه ندارید و آن ها را به صفحات مورد نظرتان سوق دهی نکنید، هیچ سودی از زحماتتان نخواهید برد! 
اذن 
دهید کاربران در کاغذ ی حساس جنبش کنند! از پباده سازی صفحه ها کلیدی به شکل بلند و طولانی نترسید! اذن بدهید کاربران در این برگه بمانند و برگه را اسکرول کنند . ماندن یوزرها در برگه ی حساس می تواند موجب بهبود مرتبه ی تارنما شما شود چرا که این مورد یک عدد از دست اندرکاران موثر در سئو و با صرفه سازی می باشد . 

برگه 
ی حساس شما می تواند دارای چندین بخش باشد که در تحت به با اهمیت ترین مواقعی که می توانید در کاغذ ی مهم قرار دهید اشاره می کنیم: 
خوش 
آمد گویی و قبول بازدیدکنندگان فیلم 
یا این که متن معرفی محاسبه 
اجمالی خدمات شما امکانات 
کمپانی شما بخش 
در رابطه ما مقاله ها 
و مطالب منابع 
از 
فضاهای خالی نترسید! فضاهای خالی یا این که به عبارتی بخش های سپید وبسایت اصلا بد نیستند! در واقع این بخش های خالی به طراحی وب سایت شما یاری نیز می نمایند به طوری که می توانند نقش قطع کننده ی بخش های و متن های متفاوت را بازی کنند و چه بسا باعث بالا رفتن کیفیت طراحی شما می شوند . با بخش بندی درست و ایجاد الویت بین محتوای هر کاغذ به خودتان و کاربران برای سناریو و ادراک خوبتر اهداف کمک می نمائید . 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 195 تاريخ : دوشنبه 31 تير 1398 ساعت: 16:32